17-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu 17-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu

17-04

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

17 April 2016 | Nederland, Alkmaar

Vanmorgen begonnen met een ontbijt op ons terras,verse broodjes gehaald bij de supermarkt.
Vervolgens diep over nagedacht over wat te doen vandaag......gisteren in het zwembad beide een " kleine" verbranding op gelopen, dus geen zwembad vandaag!
Gauw even beraadslaagd met zn tweeën, met de boot naar Mogan gevaren. Mogan word hier op Cran Canaria klein Venetie genoemd, prachtig mooi maar wel erg duur. Wel heerlijke cappucini kunnen krijgen, hier op het eiland weten ze niet hoe normale koffie of cappucini smaakt, alweer zo een lux probleem! Veel mooie foto' s kunnen schieten en om 18:00 alsnog in het zwembad gedoken met een balletje ....

• 17 April 2016 - 22:08

Mandy:

Klinkt super allemaal..
    Genieten genieten en genieten jullie !

En wij genieten van alle updates.

Knuffel van ons! En we zien de volgende update graag tegemoet ❤

• 17 April 2016 - 22:53

Jolanda En Elisabeth:

Dankjullie voor de reacties,we blijven verslagjes schrijven!Wisten jullie trouwens dat t hier een uur vroeger is dan bij jullie?Nee?Wisten wij ook niet!

• 18 April 2016 - 21:20

Tatiana:

Geweldig dat de boottocht door is gegaan.
    Hoop dat het inmiddels beter gaat met de verbranding. Ondanks jullie "luxe probleem" blijf lekker ontspannen en genieten. Vandaag nog dolfijnen gezien? Of mooie "roof" vogels? Nee, ik wist niet dat het een uur eerder was. Grappig. Hoe zijn jullie er achter gekomen?

Slaap lekker en veel plezier morgen.

Dikke kus

• 18 April 2016 - 21:20

Tatiana:

P.s.

Ging het glijbaan dagje niet door?

• 18 April 2016 - 22:43

Jolanda En Elisabeth:

Met onze verbranding gaat het uitstekend....geen vogels of dolfijnen meer gezien, deze zijn helaas niet zo dicht bij de kust. Het waterpark is ivm dichte bewolking niet doorgegaan, we moesten onze "hele agenda" om gooien!