18-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu 18-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu

18-04

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

18 April 2016 | Nederland, Alkmaar

Vanmorgen dicht bewolkt!!!! De plannen om naar een waterpark te gaan hebben wij even laten varen.
Na het ontbijt zijn wij met de auto naar Maspalomas gereden om te kijken of wij een overdekt winkelcentrum konden vinden. Nou, niet gevonden, we vonden het er veel te druk. Auto rijden hier op Cran Canaria is helemaal niet zo simpel. De overgrote, rare en totaal onoverzichtelijke rotondes creëren nogal rare situaties. Wij besloten om die rotondes te laten voor wat ze zijn en gingen via de kustlijn richting het zuiden rijden. Berg op berg af, onbeschrijfelijk mooi uitzicht tegen gekomen. Vervolgens een stop gemaakt in het plaatsje Taurito !!!Dit bleek een paradijs op deze aardbol te zijn.
De zand van het strand was antraciet en bloed heet. En het mooiste van alles, stralend blauwe hemel. Een terras gepakt en door het dorp gelopen. Vervolgens via het binnenland weer terug gereden om toch nog 2 uur bij het zwembad gehangen, ook hier inmiddels weer stralend blauwe hemel. Ze waren vandaag in elk geval het briesje niet vergeten....

• 19 April 2016 - 10:54

Tatiana:

Hahahahaha, ik weet wie dit geschreven heeft. Hoi mama. Hahaha. Linkt spannend maar ook avontuurlijk. Ik ben erg benieuwd naar de foto's van het paradijs. Vandaag weer heeeerlijk genieten. Heel veel plezier allebij.

• 19 April 2016 - 19:27

MandyJulianLevian:

Mooi geschreven ! Klinkt heerlijk allemaal.
    Krijgt het waterpark nog een vervolg?

Knuffel van ons!

• 19 April 2016 - 20:39

Ineke:

Dit hebben jullie mooi geschreven, de rit zoals jullie beschrijven moet fantastisch zijn.
    Gaan jullie nog wel wel naar het waterpark, en natuurlijk nogmaals proberen om het overdekte winkelcentrum te bereiken.
    Geniet er nog van.

• 19 April 2016 - 22:38

Jolanda En Elisabeth:

Het waterpark is vandaag alsnog gelukt!!!! Heerlijk, en het overdekte winkelcentrum....hahahaha Ineke, je gelooft het nooit. 300 meter bij ons vandaan een hartstikke groot winkelcentrum. .