21-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu 21-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu

21-04

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

21 April 2016 | Nederland, Alkmaar

In de onderzeeër geweest, wat een ervaring!!

Gisteren is er iets mis gegaan met mijn super mooi verhaal, vast niet op plaatsen gedrukt.....
Gisteren zijn wij rond 16:00 via de bergen het binnenland in gereden op zoek naar de canarische dorpjes. De wegen gaan stijl omhoog en net zo stijl weer naar beneden, de topsnelheid was 50km.....wij kwamen nog grotten tegen, dat zijn hier grote gaten in rotsformaties waar mensen in wonen. Het is bijna niet voor te stellen en je kijkt je ogen uit. Voor de gaten hebben ze stoelen en een tafel neer gezet en her en der zijn er dekens te zien. Dit geheel is omringt door palmbomen en een boel kaktussen. Super mooi om te zien.

Vanmorgen zijn wij met de bus naar Porte de Mogan gereden waar de onderzeeër ligt. Best een ervaring en spannend. Wij zijn eerst de haven uit gevaren om vervolgens naar de zeebodem te dalen waar een wrak ligt, volgens zeggen al heeeeeel erg lang.. De aanwezige vissen bleven maar om de onderzeeër heen te zwemmen en om het wrak heen hingen wel 1000de van vissen.
Na ca 30 min zijn wij weer richting haven gevaren. Wat een gewaarwording . Vervolgens een cappuccino besteld in het eerst beste restaurant, wat was die smerig. Mooi laten staan en in het dorp op zoek gegaan naar goede koffie. En ja hoor, duikt er toch zo uit het niets een bordje op met Illy.....jippie !! En lekker wat die was. Met de bus langs de kustweg weer naar Amadores gegaan en lang uit op terras liggen luieren in de snikhete zon!