22-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu 22-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu

22-04

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

22 April 2016 | Nederland, Alkmaar

Vanmorgen met de taxi naar een typische markt van Cran Canaria geweest in Mogan. Eerst dachten wij, niet zo leuk eigenlijk. Een hele boel Noord-Afrikanen en Zuid-Afrikanen met tassen, zonnebrillen en nep horloges. Jammer, klein foutje! De weg liep langs de haven en daar stonden de Europeanen en de Spanjaarden . Enig om te zien, ze verkochten van alles, armbandjes, kleren, fruit, hebbedingetjes alles even mooi en even anders dan wij het kennen.
Met de boot terug gegaan naar Amadoris en daar naar het zwembad gegaan. Was een beetje druk omdat wel een heeeel erg hete dag was, de wind waren ze weer even vergeten onderweg. Dus zijn we even in het bad gedoken om vervolgens te gaan bakken op ons eigen priveterras, wat een luxe!!
Vanavond naar een winkelcentrum in de buurt geweest, een paar boodschappen gehaald, onder anderen Pizza.....lekker. Even in de oven en op ons terras op gepeuzeld. Wederom een heerlijke dag vandaag gehad!!

• 27 April 2016 - 11:08

MandyJulianLevian:

Heerlijk !❤ klinkt als een heerlijke dag wederom!

Wij genieten mee.. maar horen straks heel graag met een kopje thee erbij hoe het was❤