23-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu 23-04 - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Jolanda Elisabeth - WaarBenJij.nu

23-04

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

23 April 2016 | Nederland, Alkmaar

Vanmorgen de wekker gezet om vroeg naar het strand van Amadores te gaan. Dit natuurlijk met de auto gedaan want wij hebben immers vakantie......
Parkeerplaatsen ruim aanwezig, normaal als je iets later bent is geen plaats meer te vinden. Om 10:00 lagen wij op een gehuurd ligbed. Al snel waren wij aan het smelten ivm de hitte, dus maar gauw het water in. Oeps, dat gauw moeten wij even weg laten! !!!! Geen idee hoe lang wij bezig zijn geweest om er in te komen maar uiteindelijk toch gelukt, brrrrrrrr. Ik zelf ben er uiteindelijk in gelopen en Jolanda liet haar eigen in een klap zakken..een volledige overwinning voor ons beiden hahahaha. Dit hebben wij vandaag een aantal keren herhaald. Na deze gigantische overwinning naar de Italiaan geweest.
Vanavond nog de auto weggebracht, pffffff wat gaat de tijd snel..